به وبلاگ من خوش آمديد

سه شنبه 29 مهر 1399
باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , باشگاه پرواز , شبکه دو
جای تبلیغات شما

نظر شما راجع به این سایت ؟

دوست دارین چه نوع مطلبی بذاریم تو سایت ؟

خبرنامه
با عضویت در خبرنـــــــــامه می توانید آخرین مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید .

هایپرتمپ دات آی آر

از این لینک : ارتباط با مدیر

پیامهای باشگاه پرواز بخش دخترونه 16 01 93
  • تعداد بازدید : 947
  • مریم از شهرکرد: خدایا، بیا و مرام بذار .. فکر و ذهن و قلب هیچ بنی‌بشری‌ رو درگیر هیچ نشدنی ‌ای نکن.

|باشگاه پرواز | باشگاه پرواز | اس ام اس | پيامک | باشگاه پرواز | باشگاه پرواز | اس ام اس | پيامک | باشگاه پرواز | باشگاه پرواز | پيامک |
    محبوبه ترشیزی از سرخس- مدرسه پروین: بهترین خاطره من تو روزای عید این بود که... تونستم دو نفر از اقواممون رو که ۵سال با هم قهر بودند رو آشتی بدم. واقعا حس عجیبی داشتم. زنده باد بچه های کلاس سوم ب... .

مهراوه از زاهدان: من از عید من هیچ خاطره ای ندارم، آخه نه مهمونی زیادی رفتیم، نه مسافرت رفتیم، نه خوش گذشت، فقط تو خونه بودیم!!

زهرا: بهترین خاطره من از عید امسال این بود که سال تحویل کنار دریا بودم، خییییلی خوش گذشت و یه تجربه عالی برام بود. سیزده به در هم خیلی خوب بود چون تمام فامیل دور هم بودیم و می گفتیم و می خندیدیم. بچه ها، قدر با هم بودن رو بدونیم؛ لحظه ها دیگه برگشتنی نیستند، مراقب لحظه های خوشتون باشید.

رقیه ولدخانی از واوان: سلام باشگاه. امیدوارم همه سال خوبی داشته باشن و شما هم پیام منو بدرجی. خاطره دارم در حد جام جهانی... داشتیم با خوبی و خوشی وسطی بازی می کردیم، گفتم برید یه چیزی بخورید، بعد بریم ادامه بازی. حالا اونا رفتن منم دارم توپ رو می شورم که یه دفعه آب توپ برد و پس نداد!!! خلاصه هیچی دیگه... .

فاطمه اسدی از قلعه میر: برای عید داشتیم تخم مرغ رنگ می کردیم. برادرم داشت تخم مرغ رو رنگ سبز می زد، با خال های قرمز. بعد برگشته میگه: مثل تخم مرغ دایناسور شده. مادرم میگه: آره، راست میگه. ما هم تائید کردیم. بعد چندین ثانیه فکر، خونه منفجر شد!!! تخم مرغ دایناسور...!!

پندش از قلعه فندی- دخترونه: الان ساعت یک شبه، دارم مشقای عیدی آبجیم رو می نویسم، به یاد روزایی که مادرم مشقامو می نوشت و من خواب بودم.

محدثه سعیدافروز از گل تپه: شما بروبچ پروازی رو نمی دونم ولی برای من یکی سخته بعد 26 روز تعطیلات پاشم بری سر کلاس، اونم شنبه اول هفته!!! زنده باد بروبچ سوم تجربی، حق نگهدارتون... .

بارون(دخترونه): سلام. امیدوارم تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه. جاتون خالی منم رفتم عید دیدنی یه سر به ریاضی زدم یه شام و ناهار خونه زیست اینا بودم، یه بعد از ظهر هم خونه شیمی، البته در حد یه دید و بازدید هم رفتم پیش عربی. شما هم مثل من دید و بازدید رفتید آیا؟

محبوبه از کرج: آشپزی سخته، ولی می تونین با خلاقیت های کوچیک این کار رو برای خودتون به لذت تبدیل کنین؛ مثلا من ﺩﯾﺮﻭﺯ ماست و خیار رو بدون خیار درست کردم، خیلی هم خوب شد!

ادامه پیامک های باشگاه پرواز در ادامه مطلب ...

بین سریال های نوروزی، سریال مورد علاقه من...

مژگان فرامرزی: من سریال پایتخت 3 رو از همه بیشتر دوست دارم. اولا به خاطر کارگردانی خوبش، دوما به خاطر لهجه شیرینی که داشتن، سوما کلا سریال باحالیه!

حمیده از لیوار: سریال های نوروزی از نظر واقعی... سریال خوب، بد، زشت: خوب. سریال روزهای بد به در: بد. سریال پایتخت 3: زشت بودن.

آوا صیاد از شاهیندژ: با اینکه بزرگ شدم اما مثل بچگیام بازم میگم کلاه قرمزى بهترین برنامه است!

فاطمه- 19ساله از اهواز: سلام. عیدکم مبارک. سنه خیر و برکه لکل شعب الایرانی. من مجموعه پایتخت رو دوست داشتم چون احساس می کردم باهاشون زندگی می کردم، آخه زندگیشون خیلی خودمونی و بی شیله پیله بود، کلا مثل زندگی خیلیا بود، دست کارگردانش درد نکنه.

فائزه بگیان از نورآباد دلفان: من اصلا هیچکدوم از این سریال هایی که شما گفتین رو دوست نداشتم... شوخی کردم، همشون رو دوست داشتم ولی سریال "خوب، بد، زشت" خیلی خوب بود...!

پریا- 17ساله: من سریال های "خوب، بد، زشت" و "پایتخت 3" رو دوست داشتم، اولی رو به خاطر غیرتی بودن بهادر و دومی هم به خاطر نقی که به همسرش احترام میذاشت؛ امسال سریال ها عالی بودن!!

معظمه یوسفی- 19 ساله از بهشهر: سریال پایتخت3 . چون محتوای این سریال از دل جامعه گرفته شده. به نظر من این سریال نشون دهنده ساده بودن زندگیه ما شمالیاست و این که ما چقدر خوب می تونیم با کمک اعضای خانواده با مشکلات روزمره خودمون مقابله کنیم. من که خیلی از تماشای این سریال لذت بردم.

مریم ساجدی : سریال پایتخت ۳ و کلاه قرمزی. چون شخصیت های جدیدی که اضافه کرده بودند، خیلی جالب بود.

رقیه یاری- 17 ساله از نسیم شهر- مدرسه جواد الأئمه- کلاس 302تجربی: سلام به بروبچ باشگاه، مسئول باشگاه ما چطوووووورره؟؟ به نظر من "پایتخت3 " و "روزهای بد به در" عالی بودن، ولی حییییف که آخرین قسمت هر دو رو ندیدم... می شه اسم دوستام چشمک بزنه لطفأ، *منیژه نجفی* ، *سمیرا عزیزی*، *زهرا میرزایی*.

فریبا از مشهد: شبکه یک سریال پایتخت۳. لهجه جالبشون و طنز خوبش. واقعا عالی بودن.

پرستو مرادی- 13 ساله از کرج: به نظر من شبکه دو (سریال خوب، بد، زشت)؛ این سریال را دوست داشتم به خاطر این که از این سریال یاد گرفتم گاهی وقت ها به خاطر خوشحالی و خواسته دیگران ما باید از خواسته خودمان بگذریم.

زهرا- 16ساله از مراغه: من پایتخت 3 شبکه یک و کلاه قرمزی شبکه 2 رو خیلی دوست داشتم و از بابا پنجعلی و جیگر و بچه فامیل دور هم خیلی خوشم میاد.

فاطمه رودباری از قزوین- روستای قدیم آباد: من سریال" ما فرشته نیستم" رو دوست داشتم ،اونم فقط به خاطر تیتراژ شروع و پایانش.

مرضیه لاله زار: من سریال پایتخت 3 و مجموعه کلاه قرمزی رو خیلى دوست داشتم ، چون هم مضمون هر دو جالب، متعادل و آموزشی بودن. در واقع در غم ها و شادی هاشون، ما رو هم شریک کرده بودن.

مریم از سپیدان: من :روزهای بد به در" رو پسندیدم. واقعا دستشون درد نکنه.

سمیرا از سنندج: حالا جدا از اینکه باشگاه پرواز بیشتر یه باشگاه سرگرمیه ولی بد نیست یکی از بهترین و کاربردی ترین دستاورد هامو در زمینه تست زنی برای کنکوری های عزیز ارائه بدم... دوستان خیلی دقت کنن!!! به دردتون می خوره، بریم سراغ آموزش :

هر تستی 4 تا گزینه داره
    شما اگه حتی یه نگاه سطحی به کتاب هم انداخته باشید، با نگاه اول به تست متوجه می شید حداقل یه گزینه غلطه، خب اون گزینه ای رو که فکر می کنید غلطه، جواب تست شماست. به همین راحتی، باور کنین، یه دفعه امتحان کنید، پشیمون نمی شین؛ تجربه دارما!!!

خاطرات سیزده به در پروازی...

زهرا خسروی شیروان- 16ساله از نیشابور- دبیرستان نجفی زاده کلاس 123: سیزدهم همین ماه رفتیم مشهد، کوهستان پارک خورشید، ساعت 8 هم اونجا بودیم؛ اونقدر سرد بود که نیم ساعت زیر پتو بودیم، چون تو کوه ها بود. بعد جاتون خالی صبحانه آش خوردیم، کمی گرم شدیم و از ساعت 9 هوا آفتابی شد و تا ساعت 10 بالای کوه بودیم. از ساعت 10 تا یک ظهر هم استراحت کردیم، انواع بازی ها را انجام دادیم مثل: وسط وسط، بدمینتون و والیبال. خیلی خیلی خوش گذشت. ساعت 3 هم ناهار خوردیم، اینم خاطرات 13فروردین ما.

پریسا بیرانوند از اندیمشک: ما سیزده به در صبح خیلی زود، عقب وانت شوهر خواهرم چادر زدیم و با هم رفتیم سردشت، یک ساعتی تو راه بودیم تا رسیدیم اونجا و وسایلمون رو پهن کردیم؛ نیم ساعت نشد که بارون شدیدی شروع کرد به باریدن، جمع کردیم و برگشتیم طرف اندیمشک، برگشتنی دوبار پلیس ما رو گرفت و به خاطر اینکه عقب بودیم جریمه شدیم! اندیمشک که رسیدیم بارون نبود؛ رفتیم یه جای سرسبز بیرون شهر وسایلمون رو پهن کردیم؛ ده دقیقه نشده بود که دوباره بارون شد!!! اصلا انگاری ابرها دنبال ما بودن! جمع کردیم و برگشتیم خونه! تا به حال تو زندگیم همچین سیزده به در پرماجرایی نداشتم. سبز باشید.

مژگان-20ساله از مشهد: ما سیزده به در رفتیم امام زاده محمد حاتم(ع) در 15کیلومتری آرامگاه فردوسی؛ خیلی جای باصفاییه، به شما پیشنهاد می کنم حتما برین.

یه دخترخوب ولی بدشانس: آخه ضدحال بدتر از اینم هست که همین که سیزده به در بخوای بری بیرون، یه دفعه ابرهای محترم هوس بارش کنن و تو هیچ جایی نتونی بری و هی غصه بخوری! آخه شما بگید ضدحال بدتر از این هم هست آیا؟

جمیله از قوچحصار: ما(یعنی مامانم و بابام و چهار تا داداشام و دو تا زن داداشام و آبجیم و من ) سیزده به در رفتیم پشت راه آهن ده مون، خیلی جای قشنگی بود، ساعت 3 بعد از ظهر رفتیم و ساعت  5 برگشتیم، یه دونه توپ بریم و بازی کردیم.

مریم حقایقی از گناباد: ما سیزده به در رفتیم امامزاده سلطان محمد عابد(ع) و مرقد علامه بهلول، خیلی خوب بود. سال خوبی داشته باشید.

زینب پازانی از نسیم شهر: ما امسال سیزده به در رفتیم تبریز، بعد وقتی می خواستم از کوه بالا برم، رو برفا لیز خوردم و با مخ رفتم تو زمین!!

کیمیا از کرمانشاه: من با اینکه زیاد سفر رفتم اما باز دلتنگ خواندن باشگاه پرواز شدم، واقعا باشگاه پرواز گل کرده! خواستم بگم سیزده به در به دالاهو که نزدیک شهر خودمونه رفتیم، اونجا خیلی بهمون خوش گذشت، جاتون خالی!

نرگس از قم: دلم بدجوری گرفته، خوش به حال شماهایی که سیزده به درتون رو با خوشی گذروندین و بهتون خوش گذشت. ما جایی نرفتیم، تو خونه بودیم، بابام حالش خیلی بد شد، الان هم تو بیمارستان بستریه. بچه ها، خواهشا دعاش کنین، تا حالا سه چهار بار عمل جراحی انجام داده و همشون هم ناموفق بوده. دلم خیلی گرفته، خیلی... .

کوثر از کاشان: از وقتی فهمیدم کارایی که به فردا میندازم رو هرگز انجام نمیدم

میندازمشون به پس فردا!!!

زینب- 14ساله ازدهدشت: الان ساعت 22:21 دقیقه ست که من پیام می دم، فردا دوباره باید باشگاه رو بخونم و ضدحال بخورم!! مسئول باشگاه، بیا و خوبی کن این سال جدید به ما با درج همه پیامک ها عیدی بده!!!

معصومه یاراحمدی از لرستان: مصاحبه با مسئول باشگاه... شما تعطیلات عید به سفر رفتید آیا؟ اگه رفتید به کجای کشور سفر کردید؟ ۱_شرق ۲_غرب ۲_جنوب ۳_**شمال 4-** مرکز

مائده عزیزی- ۱۳ساله از ورامین: مسئول باشگاه، حالا که عید داره تموم می شه ولی هنوز برای عیدی دادن دیر نشده! به عنوان عیدی پیامم رو بدرج، ممنون.

زهرا از ابوزیدآباد: سلام مسول باشگاه، عیدتون مبارک. بابت طرح جدید بالای صفحه از شما و گرافیست باشگاه تشکر می کنیم. انشاالله باشگاهمون ۱۰۰ساله بشه!

سمانه عیدی- 17ساله از قوچان: شناسایی هم پروازی.... سلام بچه ها. من در روز یازدهم فروردین 93 ساعت 10صبح در بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان، یه پراید رنگ سفید با پلاک( 319-32ط35 ) که پشت ماشین نوشته بود پرواز 650، واسه کی بود؟ من در بخش اورژانس بودم، وقتی دیدم داشتم از خوشحالی سکته می کردم، باشگاه خواهش می کنم درج کن! سال خوبی رو واستون آرزومندم.

به بعضیا هم باید گفت...
    عاطفه از کرج: به بعضیام باید گفت خواهر- برادر من، به من چه که تو رو تو بچگی اذیتت کردن؟؟؟؟؟ به من چه که عید تو زهرمارت کردن، به من چه؟؟؟؟؟؟ آخه چرا عید منو زهرمارم می کنی؟؟؟؟

سوسن از نجف آباد اصفهان: به بعضیام باید گفت: واسه کسی کلاس بذار که هم کلاسیت باشه نه واسه کسی که تو کلاسش راهت هم نمیده!!! بعععععله !!!

بهاره-17 ساله: به بعضیا هم باید
    هیچی نگفت، سرتون رو به نشانه تاسف تکون بدید کافیه براشون.

فانتزی من اینه که...
    مائده رستمی _15ثاله(صاله-ساله): فانتزی من اینه که همزمان با یه چشمم بالا با یه چشم دیگم پایین رو نگاه کنم!؟!؟

بهنوش: فانتزی من اینه که بدونم چرا مثلا میگن هفت بهار از زندگیش می گذرد؟ چرا نمیگن هفت تابستان از عمرش می گذرد؟

الهه از چمران: فانتزی من اینه که بهترین تیرانداز دنیا شوم. انشاءالله... .

نادیا صحرائیان: فانتزی من اینه که بدونم مسئول باشگاه از این تعطیلیه دو هفته ای چه حسی داره؟

نگین میردریکوندی- 14ساله از پلدختر: فانتزی من اینه که چرا مسئول باشگاه بخش پسرونه رو آورده اول؟ نه واقعا چرا؟!

زهرا دوستی: فانتزی من اینه کد آهنگ پیشواز همراه اول کلاه قرمزی رو پیدا کنم!/

بخش سوالای من...
    مائده از ساری: سلام. یه سوال خیلی مهم... کامپیوترم رو وقتی روشن می کنم، قبل از اومدن صفحه دستک تاپ دوباره خاموش می شود و دوباره روشن و خاموش می شود. خواهش می کنم کمک کنید.

یه هم پروازی-دخترونه: هم پروازی ها سلام. یه سوال... اگه کسی دو ترم متوالی از دانشگاه رو مشروط و دو ترم دیگه رو هم بدون انتخاب واحد و بدون پرداخت شهریه بگذرونه، اخراجی محسوب می شه؟ بچه ها من به خاطر مشکلاتم این شرایط برام پیش اومده، تو سال جدید تصمیم گرفتم محکم باشم و با وجود مشکلات به درسم ادامه بدم اما جرات رفتن به دانشگاه رو ندارم؛ هرشب کابوس می بینم اخراج شدم، بچه ها باید چه کار کنم؟ می تونم به درسم ادامه بدم؟

معصومه رامش- 17ساله از مشهد: سلام بچه ها. یه سوال مهم داشتم... برای وارد شدن به رشته ی افسری باید همزمان با بقیه تو کنکور شرکت کنی یا نه؟ آخه من شنیدم آزمونش جداست، لطفا راهنماییم کنید، هیچ اطلاعاتی ندارم!

فاطمه صالحی: سلام بچه ها. یه سوال ازتون داشتم... وقتی که با فلش برنامه های تلوزیون رو ضبط می کنم، وقتی توی کامپیوتر اونا رو نگاه می کنم، صدا نداره؛ مشکل از کامپیوتر منه یا نه یه دلیل دیگه داره؟! خواهش می کنم کمکم کنین، ممنون.