دانلود آهنگ جدیدclose
راز موفقیت در مغازه داری | باشگاه پرواز
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

راز موفقیت در مغازه داری

تالار گفتمان هواداران باشگاه پرواز,باشگاه پرواز,مطالب تفریحی,ترول جدید,اس ام اس خنده دار,مطالب طنز,رامهرمز,

www.97ia.ir
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیدر هم بر همراز موفقیت در مغازه داری

با کلیک رو دکمه g+1 :
صفحه اصلی انجمن رو محبوب کنین :

این صفحه از انجمن رو محبوب کنین
تعداد بازدید : 251
نویسنده پیام
fns4565 آفلاین


ارسال‌ها : 20
عضويت : 3 /8 /1394
محل زندگي : مشهد
تشکر شده : 6
راز موفقیت در مغازه داری




یکی از شغل هایی که امروزه بسیار زیاد دیده میشود، مغازه داری یا همان فروشگاه داری است. ما در سطح شهر و روستا، مغازه های گوناگونی خواهیم دید،که همه صاحبان کسب و کارها دغدغه مشتری و کسب درآمد را دارند.
سریع ترین راه پیشرفت درکاسبی و مغازه داری
اگه دوست داریم در مغازه داری پیشرفت کنیم اما نمی دانیم چه طوری؟ این مطلب را کامل بخوانید و خوب فکر کنید، فکر کنید فکر کنید تا درهای مغزتان بازتر و بازتر بشود آن وقت است که ایده ها و خلاقیت های جدیدی به ذهنتان میاید که باعث پیشرفت شما می شود.
خرده فروشی شاید چالش بزرگی باشد، به ویژه در سال های اخیر که غول های تجارت الکترونیک مانند آمازون سر برآورده اند. احتمالاً این جملات را شنیده اید که “خرده فروشی مرده است” و “فروشگاه های فیزیکی دیگر توان رقابت ندارند”. اما واقعیت این است که آمار چیز دیگری را نشان میدهد و تأکید میکند خرده فروشی همچنان می تواند به راه خود ادامه دهد.
تکنیک های فروش بیشتر در مغازه یا فروشگاه

مشتری خود را بشناسید
این نکته بدیهی به نظر خواهد رسید، اما اگر بدانیم چه تعداد از برندها و خرده فروش ها برای مخاطبانِ اشتباه بازاریابی می کنند، شگفت زده خواهیم شد.
چینش محصولات
پژوهش ها رابطه مستقیمی میان قابل رویت بودن قفسه ها و میزان خرید نشان می دهند. براساس تحقیقی که POPAL در سال 2014 انجام داد، قرار دادن محصولات در انتها و وسط راهرو باعث میشود خریدارها بهتر آنها را ببینند.
بسته بندی موثر است
تحقیقات بیانگر این است که با بسته بندی می توانیم اثر بسیار زیادی روی تصمیم مشتری ها بگذاریم. عواملی مانند اندازه و شکل، رنگ، جنس و فونت، همگی روی ادراک مشتری تأثیر می گذارند.

شخصی سازی تجربه خرید
این موضوع بسیار مهمی است و باید کاملاً به آن توجه کرد. خریداران فقط به دنبال خرید نیستند؛ آنها تجربه ای شخصی سازی شده می خواهند. زمانی که مشتری مان را شناختیم، می توانیم این شناخت را به پیشنهادها و فروش های ویژه شخصی سازی شده ترجمه نماییم.
محصولات را به شکل مناسبی نمایش دهیم
نمایش محصولات در محل خرید، آخرین فرصت ما برای اثر گذاشتن روی تصمیم خریدار است، پس این کار را به شکلی هوشمندانه انجام دهیم.
به مشتری مان اطلاع رسانی کنیم
چرا خریدار باید در میان محصولات رقبا محصول ما را انتخاب کند؟ مصرف کننده ها همواره در پی یافتن پاسخ این پرسش اند. افراد علاقه زیادی به اطلاعات دارند و هرچه در فروشگاه اطلاعات بیشتری به آنها بدهیم، بهتر است.

از ابزارهای دیجیتال استفاده کنیم
امروزه واژه “دیجیتال” گستره وسیعی را در بر می گیرد. شبکه های اجتماعی، ایمیل ها، اپلیکیشن های تلفن های هوشمند و حتی اپلیکیشن های دیجیتال درون فروشگاه، همگی “دیجیتال” هستند.
قابل اعتماد باشیم
برندهایی مانند گوگل، کوکاکولا و دیزنی معمولاً چه کار می کنند؟ آنها حس اعتماد ایجاد می کنند و به این ترتیب به با ارزش ترین برندهای دنیا تبدیل شده اند. البته منظور ما تقلید از این برندها نیست، بلکه ما باید روی برند و فروشگاه خودمان تمرکز کنیم.




با کلیک بر روی g+1 این پست را در گوگل محبوب کنید :

قانون جذب، قانون اصلی کائنات است. در آموزش قانون جذب پرورش افکار، امیر شریفی برای شما شرح میدهد که آیا قانون جذب حقیقت دارد؟ قانون جذب ثروت و موفقیت و قانون جذب عشق و ازدواج چیست؟
در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.
آرزوی امیر شریفی درخشش ایران و ایرانیان است ...

دوشنبه 20 آذر 1396 - 12:48
وب کاربر ارسال پیام نقل قول لایک گزارش




برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ